25 Şubat 2009 Çarşamba

Tiramisu


TİRAMİSU son günlerde hangi kanalı açsam tiramisu yapıyor millet..yok öyle olmaz,yok böyle olur..maskarponeyle mi yapılır,labneyle mi..ben ikisiyle de yapmadım..onun yerine yaptıgım kremanın içine 1 paket kremşantiyi hazırlayıp ekledim..nedense tuzsuz bile olsa bir tatlıya peynir koyma fikri bana sıcak gelmedi... görüntü güzel,peki lezzet nasıl..çok şahane değil sebebi benim tarifimde değil aslında..çok hafif bir tatlı,meyve yok,çikolata yok,şekerleme yok.basit olması sebebiyle ağır yemeklerin arkasına yenebilecek bir tatlı olmalı bence...deneyin kararı siz verin..
  • kreması için
  • 3 yemek kaşıgı un(ben yarı yarıya nişasta koydum)
  • 3 yemek kaşıgı şeker
  • 1 yumurta
  • 4 su bardagı süt
  • kreması soğuduktan sonra ayrıca hazırlanmış 1 paket kremşantiyide ekledim..

keki ıslatmak için

  • 2 tatlı kaşıgı neskafe
  • 2 tatlı kaşıgı şeker


üstüne de 2 yemek kaşıgı kakaoyu elekten eleyerek serpin...
afiyet olsun...

0 yorum: