27 Eylül 2009 Pazar

"bu da geçer..."


mutsuzken,umutsuzken,hava yağmurluyken,içinize kapanıp düşünürken...
gittikçe enerjinizin düştüğünü farkettiğiniz anda "siz" ne yaparsınız...
bir çay,bir kahve,bir sigara..
büyük bir dilim yaş pasta...
yürüyüş..
ağlayış..
ne?
.......
kendimi hiç böyle yakalamamıştım bu yaşıma dek...
düşünüyor,düşünüyor,düşünüyorum...
ben böyle durumlarda "en mutlu" oldugum anları hatırlarım,o anı anımsatacak şarkıyı koyarım...
eskiye gitmek iyi gelir...
ne garip oysa...
herşey eskiyor diye düşünürken,eskiler teselli ediyor insanı...
ve birde bu küçük lokmalıkları atıp atıp ağzıma kendime gelmeye çalışıyorum...
sen ey okuyucu,
bu koşuşturmacalı hayatın neresindesin,seni de boğmuyor mu bazen kabalıklar,özensiz,bencilce davranışlar...
onlar ordalar,bencil,soğuk,hesaplı tavırlarıyla...
peki bütün masallarda bize öğretilen o iyi kalpli peri nerde ...???

1 yorum:

TUBA FIDAN dedi ki...

hersey eskıyor derken eskıler tesellı edıyor ınsanı avucunda bı kac yasanmıslık bırıktırmıssın onunla avunup duruyosun kımı zaman kımı zaman yasanmısmı gercektn dıyıp durup dusunuyorsun nekadar haklı bır cumle yazmıssın dostum

bol tatlı tarıflı hayat dılıyorum:)