26 Şubat 2009 Perşembe

Karnıbahar Kızartması(hafif)




şimdi kızartmanında hafifi mi olur amma sallamış diyenlerin oldugunu duyar gibiyim..ben anlatayım,siz karar verin.. bu karnıbahar çok şahane lezzetli birşey bence..ama ne yazık ki kıymalı da olsa etli de olsa ben karnıbaharın yemegini bir türlü sevemiyorum..amaa kızartması olunca mevzu,tabak dolusu yiyorum..bu kızartma yöntemini kayınvalidemden gördüm,hakkaten hem kızartma tadında hem de az yaglı yerken insan vicdan azabı duymuyor..(bu sıralar pilates yaptıgım için yediğim her ekstra şeyde vay benimmm yaptıgım karın egzersizlerineeee diyorum:))) yapılışını ise şöyle özetleyeyim..az tuzlu suda haşlanan(eriyinceye kadar haşlamayın hafif diri kalsınki kızartmada problem çıkarmasın) karnıbaharları,yumurtaya bulayıp,kızartma yağı kadar fazla olmayan hafif yağlı teflona sırayla yerleştirip kapagını kapatıyoruz...kızaran yüzlerini değiş tokuş edip diğer tarafında kızarmasını sağlıyoruz..afiyetle yiyoruzzz...



2 yorum:

Unknown dedi ki...

ya iy hoşta şu mübarek karnı baharı burda gördüme hiç memnun olmadm kimden yediysem bi türlü sevemedim yinede bişey demeyim bide senden yemek gerek belkim severim demi

elifinmutfagi dedi ki...

karnıbaharın tek yenme biçimi kızartılması bence,eğer yemeğini felan yediysen sevmemişsindir...