4 Mart 2009 Çarşamba

Kadınbudu Köfte




bugün sadece fotograf var,şimdi dooğrruu avrupa yakasını izlemeye gidiyorum..kızım uyudu,ve biraz uzanıp gülmek istiyorum,tarif yarına:))
diye yazmıştım en son..bugün tarifi yazabilirim.dünden ata kalanları da bugün öğlen halletmiş bulunmaktayım:))
  • 500 gr Kıyma
  • 2 Adet Yumurta Sarısı
  • 2 Adet Soğan
  • 1 Kahve Fincanı Haşlanmış Pirinç
  • 1 Çay Kaşığı Karabiber
  • 1 Çay Kaşığı Kırmızıbiber
  • 1 Çay Kaşıgı kekik
  • maydanoz
  • Tuz
  • 2 yumurta(kızartmak için)
  • kıymanın yarısını ve soğanın tamamını az yağda kavurun.soğuduktan sonra diğer malzemelerle berabr güzelce yoğurun.ben içini pişmemiş sevdiğim için oldukça yassı bir görünüm verip yaptım,görünümü sizin zevkinize kalmış.hazırlanan köfteleri önce una,sonra yumurtaya beleyip kızartın..afiyet olsun

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Elif,
Linkdeki hatai duzelticem insaAllah. Kadinbudu kofteni gorunce yorum birakmadan gecemedim, en sevdigim paratiflerden bir tanesidir diyebilirim. Herkes farkli yaptigini biliyorum senin tarifinide merak ediyorum. Selamlar..

elifinmutfagi dedi ki...

evet halecim,düzelteceğin için teşekkür ederim.aslında köfte kızartma olunca biraz ağır oluyor,ama rada kaçamak yapmak lazım dimi ama:))
selamlar...

saliha sağdıç dedi ki...

canım ellerine sağlık köfteler süper... kadınbudu köfte hep duyduğum ama hiç denemediğim bişeydi senin blogta gördüğümden beri aklımda deneyim diyip duruyordum nihayet dün denedim.. gayet olumlu tepkiler aldı :)) yakınlarda eklemiyi düşünüyorum.. tekrar teşekkürler :))