1 Temmuz 2009 Çarşamba

Bu Yaz...


"bu yaz latince kursuna gitme,
beni incele,
seneye uçarsın planörle
Bu yaz boşluğu benim cinnetimde incele....
Sana çağdışı bir romantizm getirdim,
İlkel bir soyutlama...
İşletme tezini sonra verirsin,bu yıkımı kaçırma..
Hırslarını yatıştır bir süre için..

Biraz eğil,nefesimi dinle,
Hiç olmazsa, üzülüyormuş gibi yap...
Yeniden dönersin eski hayatına ,
biraz saygı duy ,
biraz zaman kaybet...
Bak beni nasıl zehirleyecek
içinde taşıdığını bile farketmediğin o aşk ..

Küçümseme,deneyimdir ; soranlara anlatırsın
Senin için bu yenilgi , bu dağılıp parçalanma...
Bu yaz latince kursuna gitme,beni incele...."

Cezmi Ersöz


ara sıra göz atıp tekrar kaçtığım sevgili blogum,
tatilim yüzünden seni ekiyorum habire aman,inan hiç vicdan azabı çekmiyorum,hiç olmazsa bakü'ye dönünce ilişki terapisine girer,aramızı düzeltiriz dimi ama???
yakın zamanda yeni tariflerle görüşürüz sevgili okur...

küçücük not:güncelleyememe rağmen yinede usanmadan uğrayan tüm takipçilere teşekkürler...

0 yorum: