26 Temmuz 2009 Pazar

Yaz uyuşukluğu,Mangal Keyfi ve yeni mutfagim...

Ankara'nın sıcak bile olsa kurak havasına alışmış biri olarak bakü'nün nemli 31-32 lerde gezen havası beni etkisi altına almış durumda...durumu size şöyle izah edeyim,heryerde klima var,ama mutfakta yok.neden?nedeni yok.ev sahibi saolsun demekten başka birşeyimiz yok anlayacağınız...bu sebeple aşagıda görünen 7 aylık bakü maceramdaki 3. mutfagim,ama en güzel mutfagim...çünkü hiçbir eşyası kullanılmamış,herşey sıfır...bu artık benim için bir lüks...(evleri mobilyalı tutanlar bilir.)
neyse efendim mutfak güzel,eşyalar yeni felan ama mutfaga girmek mümkün değil o kadarrr sıcak..mutfaktan gecmeyen kadın olur mu,oluyor işte:))bu sebepledir ki son günlerimiz karpuz-peynir,cacık-ekmek,kahvaltı üçlemeleriyle geçiştiriliyor..
işte ben böyle tembel tembel otururken blogum maydanozluk olmuş,saolsunlar...ayıptır diyerek bari türkiyeden bir mangal keyfini yayınlayım dedim...
yazın mangal sevenler için benim sosum şöyle:

ölçüm yok herşey göz kararı ama bir gece önceden hazırlayıp tavuklarıda atın içe beklesin,nefisss olur nefissss..
malzemeler:sarımsak,yoğurt,sıvıyağ,tuz,kırmızı toz biber,pul biber,kekik

0 yorum: