14 Mart 2009 Cumartesi

Happy Börtdey Kendim:))



Uzun bir yoldan gelen
Tedariksiz katıksız bir yolcuyum
Yaralı yarasız sevdalardan geçtim
Koynumda bir beyaz kağıt boşluk
Her şeyi anlattım
Olan olmayan acıtan sancıtan
Bilsem ki sana varmak içindi
Bütün mola sancıları
Daha hızlı kosardım
Severadım gelirdim
Gözlerinin mercan maviliğine....


Sana bakmak
Bir beyaz kağıda bakmaktır
Her şey olmaya hazır
Sana bakmak
Suya bakmaktır
Gördüğün suretten utanmak
Sana bakmak
Bütün rastlantıları reddedip
Bir mucizeyi anlamaktır
Sana bakmak
Allah’ a inanmaktır...

tam 26 oldum bugün..
ellerim yaşlandı,kalbim yaşlandı..
neden hep hüzün dolar doğumgünümde içime bilmem..bu sefer herkesten uzaktayım..belki de ondan...
her yıl kendi kendime seneye bugün,nerde nasıl olacagım diye sorarım,merak ederim,gecmiş doğumgünlerimi düşünürüm...gelecek dogum günlerimi de...

uyandım...
bütün hüzünlerden sıyırıp kendimi,bir şarkı mırıldandım..

sonra güzel bir kahvaltı ettik,kızım,kocam ve ben..tam bir çekirdek aile durumu:))
mutluydum,işte tam şuanda hissettiğim şey sadece buydu...
sonra gazozu içilip bardakta kalan limonları yüzünü ekşite ekşite yiyen kızımı gördüm.güldüm...

kendi dünyasında büyük birşeyi başarmıştı,mutluydu..
aslında herkes kendi dünyasındaydı...

kendi dünyamdan,kendime seslendim...

“İnsan kendisinin durağı;
yollara çıktıkça, ya eksilirsin ya çoğalır…
Yerinde bıraktığın her yol tabelasında,
bir mola verirsin anlamak için:
Şimdi sen yolun neresindesin? "

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bundan sonraki doğum günlerinde birlikte olup,aynı havayı teneffüs etmek dileklerimle,hep mutlu ol,hep yüzün gülsün,sağlık ve sıhhatle:))

elifinmutfagi dedi ki...

çok teşekkür ederim caım,sevgiler..