25 Nisan 2009 Cumartesi

Kakaolu Krepte Muzlu Rulo



şimdi size desem ki sevgili okur,
ben bu postu gecenin 03.27 sinde yazıyorum.deli miyim?belki,birascık...
kızımı uyuturken kendimi uyutmuşum:)
şimdi de ortalarda kaçan uykumu arıyorum...
az önce attım ağzıma bir tane bu rulolardan...hem hafif hem insanın tatlı ihtiyacını karşılıyor,bu sebeple insanı vicdan azabına gark etmiyor...
krep bildiğiniz krep hamuru
  • 2 yumurta
  • 1 su bardagı süt
  • 1 su bardagı un
  • 8 yemek kaşıgı sıvıyag
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • içine sürmek için çokokrem,muz,fındık,fıstık
  • krepleri yaptıktan sonra hafif ılıkken ağzını sera ile kapatın yumuşasın.iyice soğuduktan sonra çokokremi güzelce her yerine sürün,evdeki imkanlara göre ceviz,fındık,antep fıstıgı serpin,ucuna muzu koyup rulo yapın,dolapta ağzı kapalı şekilde beklettikten sonra dilimleyin,daha sonra tekrar dolaba koyacaksanız mutlaka ağzını kapatın krepler kurumasın..

bu küçük ellerde artık fotograf çekmeme dayanamayan ve bir an önce eliyle bütün krepleri avuçlamayı arzulayan kızımın..

4 yorum:

made in funda dedi ki...

süper bir görüntü.ellerine sağlık canım..

ipek dedi ki...

Ama rejim de olan insana bu yapılır mı, çoook kötüsünnn

üç böcek bir çiçek dedi ki...

enfes görünüyor ellerinize sağlık amaaaa benn bu görünen ellere bayıldım bi ısırık onlardan aldım :))))) sevgiler cnmm

elifinmutfagi dedi ki...

funda-teşekkürler canım

ipek-rejim konusunu hiç açma,bende rejimdeyim ve kendimi sürekli birşeyler yaparken yakalıyorum..neyseki 1 tane yiyip bırakıyorum:))


fatma-sende ısırarak sevenlerdensin desene):)